Na pewno każdy z nas tak miał. W pewnym momencie zadajemy sobie pytanie, czy usługi które proponujemy są warte tej ceny?
Czy jesteśmy lepsi od konkurencji? Dlaczego on ma wyższe stawki i więcej klientów, chociaż nie przykłada się do treningów tak jak ja?
Jeśli na pewnym etapie, zdarzyło Ci się zadawać sobie takie pytania, to nie jest to nic dziwnego. Zdarza się to każdemu, a w szczególności Trenerom którzy dopiero zaczynają lub obserwują spektakularne medialne sukcesy swoich rówieśników.
Co z tym zrobić? I czy w ogóle coś z tym robić?
Przekonanie, że nie jesteśmy warci naszej ceny to największy wróg sprzedaży. Nie da się sprzedaż czegoś, co w naszym mniemaniu nie jest dużo warte. Jeśli przychodzą Ci do głowy myśli, że jesteś za drogi w stosunku do jakości i wiedzy jaką posiadasz, koniecznie powinieneś coś z tym zrobić.
Takie myśli to pierwszy krok do wypalenia i zachwiania swojej pewności siebie jako specjalisty. Jest też druga strona medalu, takie myśli dają nam jasny sygnał, że powinniśmy zacząć działać i sami przed sobą powinniśmy zwiększyć swoją wartość i uwierzyć w jakość naszych usług i produktów.
Oto jak możesz poradzić sobie z niekorzystnymi przekonaniami, które utrudniają Ci sprzedaż.
Przestań myśleć o sobie, że jesteś gorszy, nie myśl o kliencie jak o skarbonce, codziennie miej przekonanie, że nauczyłeś się czegoś nowego i stajesz się coraz lepszy. Nie porównuj się do konkurencji tylko się nią inspiruj i czerp od niej co najlepsze 😉
Jeśli chcesz nauczyć się krok po kroku, jak budować swój biznes Trenera Personalnego, tworzyć swoje produkty, społeczność i marketing w social media już w sprzedaży dostępny jest kurs
Personal Trainer PRO – marketing i social media
Nawet jeśli jesteś dobrym Trenerem Personalnym z wieloletnim doświadczeniem, ale nie znasz się na marketingu i sprzedaży to ograniczasz swój potencjał. W rzeczywistości, potrzebujesz tylko wiedzy, narzędzi i chęci, aby zacząć budować swój biznes online i mieć więcej klientów.
Wierzę, że każdy Trener Personalny może dobrze zarabiać i mieć więcej wolnego czasu. Wystarczy tylko poznać system marketingu internetowego i niezbędne narzędzia.
Wiem. Jest też wiele kursów z marketingu, jednak, żaden z nich nie dotyczy w 100% branży fitness. I większość poruszonych w nich tematów, nie będzie miało nic wspólnego z Twoim celem.
Więcej informacji o kursie:
Pytanie lub komentarz? Zostaw mi wiadomość!
Masz pytanie? Możesz skontaktować się ze mną przez mój Fanpage.
Będę Ci również wdzięczny za każdy komentarz. Napisz proszę, czy podobał Ci się ten wpis i to o czym piszę na blogu. Chętnie z Wami podyskutuję i odpowiem na ewentualne dodatkowe pytania.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś – dołącz do grupy
Trenerzy Personalni – Marketing, Sprzedaż, Biznes
A moja książka Trener Personalny – Jak zacząć zarabiać na swojej pasji?
www.leslawblacha.pl/ksiazka