Jak znaleźć nowych klientów? Odpowiedzi są w pytaniach

Jak zdobywać więcej klientów na treningi personalne?

To nie będzie standardowy wpis, nie będzie na razie sposobów, technik i marketingu jak pozyskać klientów – do tego dojdziemy z czasem. Na samym początku trzeba sobie odpowiedzieć na pytania. Bo tylko one potrafią nas nakierować na konkretne działanie. Pisać o technikach i sposobach mogę cały dzień (mało tego książkę nawet napisałem 😉 ale podstawą jest to co Ty zrobisz i to co jest zgodne z Tobą, nie wszystkie techniki  i sposoby i porady są dla każdego.

Odpowiedz (możesz też w komentarzu) na poniższe pytania. Będę co tydzień robił jeden wpis, który na nie odpowiada patrząc z mojej perspektywy i doświadczenia:

  1. Kiedy (i czy w ogóle) dodawałeś swoje ogłoszenie na darmowe portale?
  2. Czy znalazłeś swoją niszę?
  3. Czy Twoja wiadomość email która jest odpowiedzią na pytanie klienta o trening lub dietę jest przygotowana profesjonalnie? Czy odpisujesz na szybko, na bieżąco, bo nie masz czasu?
  4. Ile czasu w tym tygodniu poświęciłeś na zdobywanie klientów?
  5. W ilu grupach w tym tygodniu udzielałeś się i pomogłeś komuś kto potrzebuje Twojej wiedzy?
  6. Dodałeś na swoim fanpage, blogu jakiś merytoryczny post? Który dał realną WARTOŚĆ?
  7. Ile czasu w tym tygodniu poświęciłeś na naukę sprzedaży i marketingu?
  8. Ile czasu w tym tygodniu poświęciłeś na czytanie artykułów lub publikacji ze swoje branży?
  9. Kiedy ostatnio poinformowałeś swoich klientów o Twoim systemie poleceń? (marketing szeptany).
  10. Kiedy uczestniczyłeś ostatnio w jakimś kursie? Niekoniecznie ściśle związanym z branżą fitness?
  11. Jak wygląda Twój profil prywatny i zdjęcie w tle na facebook? Pokazuje, że jesteś Trenerem?
  12. Kiedy ostatnio komuś pomogłeś, tak po prostu, bezinteresownie?
  13. Zastanawiałeś się, co w sytuacji, kiedy fizycznie nie będziesz w stanie prowadzić treningów? Co z płynnością finansową?
  14. Masz swój cel? Co chcesz osiągnąć w nowym roku? Jaki masz cel na najbliższy rok, dwa, trzy lata?
  15. Zastanawiałeś się nad otwarciem biznesu? Z kim? Dlaczego i w jakiej branży?
  16. Kiedy ostatnio napisałeś email, wiadomość do swoich starych klientów?
  17. Kiedy ostatnio organizowałeś konkurs, promocję?
  18. Zrobiłeś chociaż raz darmowy webinar lub live z odpowiedziami na pytania dla fanów?

 

Zadawanie pytań sobie jest dobre. Nie mylił się ten kto powiedział „odpowiedzią są pytania” i „ kto nie potrafi pytać, nie potrafi żyć”. Jeśli na powyższe pytania, odpowiedź nie jest taka jak być powinna –  właśnie doszedłeś do rozwiązania  dlaczego nie masz wystarczająco klientów.

Niektórzy pytają Dlaczego ja? Dlaczego mi się to przytrafiło? Dlaczego mam takiego pecha? Ja zapytam wtedy siebie: Co muszę poprawić? Czego mnie to nauczyło? Kogo pomocy potrzebuje?

Jeśli uważasz, że wpis może przydać się Twoim znajomym, podziel się nim.

www.leslawblacha.pl/blog

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *